S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Jak nakupovat | Reklamace
Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

Vrácení zboží zákazníkem do 14ti dní:

Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde. Tento formulář vytiskněte a zašlete ho společně s kopií faktury a reklamovaným zbožím na adresu:


Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

 

Reklamace:

Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde a postupujte dle instrukcí.

O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu. I když máme na reklamaci 30 dnů, snažíme se reklamace řešit co nejdříve, abyste nemuseli zbytečně čekat. :-)

Reklamace se vztahují na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době 24 měsíců, není-li záruční lhůta vzhledem k povaze daného zboží zkrácena – u některých kosmetických produktů je doba spotřeby do 12 měsíců od otevření (některé pleťové či oční krémy apod.). Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným zacházením nebo špatným skladováním, stejně tak na zboží opotřebené běžným užíváním.

Jak nakupovat


1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5 - Dokončete objednávku

Vytvořeno systémem www.dropareal.cz

N2IzYzRmM